Som marketingchef ved jeg, hvor afgørende det er at ramme de rigtige målgrupper med det rette budskab på det rette tidspunkt. En central del af dette er at forstå, hvor potentielle kunder befinder sig i kunderejsen. Derfor er jeg begejstret for at kunne dele en vigtig opdatering, der styrker vores muligheder for præcis annoncering på Facebook og Instagram.
Du kan nu synkronisere dine brugerdefinerede livscyklusstadier fra HubSpot direkte til Facebooks Conversions API. Dette giver Facebook mere præcise data om dine potentielle kunder, hvilket muliggør en langt mere optimeret annoncemålretning. Denne forbedring bygger videre på vores eksisterende Facebook-integration ved at lade dig spore og optimere baseret på de specifikke kunderejsestadier, der er mest relevante for netop din forretning.
Conversions API er designet til at skabe en direkte og pålidelig forbindelse mellem marketingdata (såsom sidevisninger og ændringer i livscyklusstadier) fra dit website til Meta. Disse marketingdata er fundamentale for at drive annoncers personalisering, optimering og måling på Meta, så dine annoncer vises for personer, der med størst sandsynlighed finder dem relevante.
Conversions API kan hjælpe dig med at:
For at oprette en ny Facebook-event skal du navigere til Marketing > Annoncer og klikke på Opret > Event. Vælg Facebook som dit annoncenetværk og vælg din annoncekonto. Vælg 'Ændring i livscyklusstadie' som Event Trigger.
Once you do so, you should be able to view and sync your custom lifecycle stages if you have set any up in your CRM.
Denne funktionalitet er tilgængelig for kunder med følgende licenser:
For mere information om, hvordan du opretter nye brugerdefinerede livscyklusstadier, kan du læse mere i Knowledge Base.