HubSpot Updates

Nu kan du bruge HubSpot-hostede domæner til din kundeserviceportal

Skrevet af Martin Mensbo Christiansen | May 30, 2025 12:00:00 AM

Du kan nu opsætte din kundeserviceportal ved hjælp af et HubSpot-hostet domæne. Det er ikke længere et krav at konfigurere et eksternt domæne under aktiveringen. Tidligere skabte dette unødvendig kompleksitet i opsætningen og fik mange kunder til at sidde fast under den indledende onboarding. Det er ikke længere tilfældet.

Du kan få en kundeserviceportal klar og kørende med et HubSpot-hostet domæne og opdatere til et eksternt domæne, når det passer dig.

Hvorfor er det vigtigt?

Med denne opdatering kan en administrator nu få en kundeserviceportal op at køre på få minutter. Der er ikke behov for IT-hjælp. Det giver dit team mere tid til at tilpasse portalen og dele den med deres kunder. Dette svarer til, hvordan kunder i øjeblikket opretter og hoster andre indholdstyper på tværs af HubSpot.

Og hvis du ønsker at bruge dit eget domæne? Det kan du stadig. Tilføjelse af et brugerdefineret domæne kan gøres indledningsvist eller senere. Det er ikke længere en blokering for at komme i gang.

Hvordan fungerer det?

Gå til indstillingerne for din kundeserviceportal. Når du tilføjer et domæne, vil du se et standard HubSpot-hostet domæne eller blive bedt om at konfigurere et brugerdefineret domæne. Du kan vælge, hvilket domæne du vil fortsætte med for din kundeserviceportal.

For kunder, der i øjeblikket har andre forbundne indholdstyper, skal du klikke på menuen 'Handlinger' og vælge 'Forbind domæne med flere indholdstyper'.

Vælg 'Kundeserviceportal' som en indholdstype og gem.

Hvem får adgang?

Denne funktionalitet er tilgængelig for kunder med følgende licenser:

  • Professional Customer Platform
  • Enterprise Customer Platform
  • Service Hub Professional
  • Service Hub Enterprise