Som marketingchef i en B2B-virksomhed ved jeg, hvor afgørende præcis målretning er for at opnå succes med online annoncering. Vi arbejder konstant på at give jer værktøjer, der forbedrer jeres evne til at nå de rette leads på det rette tidspunkt. Derfor er jeg begejstret for at kunne præsentere en ny funktion, der styrker jeres Facebook-annoncering markant.
Du kan nu synkronisere dine brugerdefinerede livscyklusfaser fra HubSpot direkte til Facebooks Conversions API. Dette giver Facebook mere præcise data om dine potentielle kunder, hvilket muliggør en optimeret annoncemålretning. Denne forbedring bygger videre på vores eksisterende Facebook-integration ved at lade dig spore og optimere omkring de specifikke kunderejsestadier, der er mest relevante for din forretning.
Conversions API er designet til at skabe en direkte og pålidelig forbindelse mellem marketingdata (såsom sidevisninger og livscyklusændringshændelser) fra dit website til Meta. Disse marketingdata hjælper med at drive annoncetilpasning, optimering og måling på Meta, så dine annoncer bliver vist til personer, der med større sandsynlighed finder dem relevante.
Brug af Conversions API kan hjælpe dig med at opnå flere fordele:
For at oprette en ny Facebook-hændelse skal du navigere til Marketing > Annoncer og klikke på Opret > Hændelse. Vælg Facebook som dit annoncenetværk og vælg din annoncekonto. Vælg "Lifecycle stage change" som Event Trigger.
Når du har gjort dette, skal du kunne se og synkronisere dine brugerdefinerede livscyklusfaser, hvis du har oprettet nogen i dit CRM.
Denne funktion er tilgængelig for kunder med følgende licenser:
Ønsker du at lære mere om, hvordan du opretter nye brugerdefinerede livscyklusfaser, kan du finde yderligere information i Knowledge Base.