Synkroniser brugerdefinerede livscyklusfaser med Facebook-annoncer for bedre målretning

Industri
B2B Marketing
Bruges af:
Marketing Teams, B2B Virksomheder
Krævet licens
Professional Customer Platform, Enterprise Customer Platform, Marketing Pro, Marketing Enterprise
Som marketingchef i en B2B-virksomhed ved jeg, hvor afgørende præcis målretning er for at opnå succes med online annoncering. Vi arbejder konstant på at give jer værktøjer, der forbedrer jeres evne til at nå de rette leads på det rette tidspunkt. Derfor er jeg begejstret for at kunne præsentere en ny funktion, der styrker jeres Facebook-annoncering markant.
Hvad er nyt?
Du kan nu synkronisere dine brugerdefinerede livscyklusfaser fra HubSpot direkte til Facebooks Conversions API. Dette giver Facebook mere præcise data om dine potentielle kunder, hvilket muliggør en optimeret annoncemålretning. Denne forbedring bygger videre på vores eksisterende Facebook-integration ved at lade dig spore og optimere omkring de specifikke kunderejsestadier, der er mest relevante for din forretning.
Hvorfor er det vigtigt?
Conversions API er designet til at skabe en direkte og pålidelig forbindelse mellem marketingdata (såsom sidevisninger og livscyklusændringshændelser) fra dit website til Meta. Disse marketingdata hjælper med at drive annoncetilpasning, optimering og måling på Meta, så dine annoncer bliver vist til personer, der med større sandsynlighed finder dem relevante.
Brug af Conversions API kan hjælpe dig med at opnå flere fordele:
- Reduceret omkostning pr. handling (CPA) som følge af forbedret forbindelse: Data fra Conversions API påvirkes mindre end Meta Pixel af browserindlæsningsfejl, forbindelsesproblemer og annonceblokkere. Når du bruger Conversions API sammen med pixel, skaber det en mere pålidelig forbindelse, der hjælper leveringssystemet med at reducere din CPA.
- Forbedret måling: Mål annoncens ydeevne og attribution bedre på tværs af kundens fulde rejse, fra opdagelse til konvertering. Dette hjælper dig med bedre at forstå, hvordan digital annoncering påvirker både online og offline resultater.
- Reduceret omkostning pr. handling som følge af øget hændelsesmatching: Maksimer dit budget med 19,2% lavere omkostninger pr. kvalitetslead ved at vælge performance-målet "Conversion leads" og udnytte Conversions API til CRM-integration. Med Conversions API kan du inkludere yderligere kundinformationsparametre, der hjælper med at øge matchede hændelser og din hændelsesmatchkvalitet.
- Øget datakontrol: Når det implementeres separat fra pixel, giver Conversions API dig mere kontrol over, hvad du deler, og hvornår du deler det.
Hvordan fungerer det?
For at oprette en ny Facebook-hændelse skal du navigere til Marketing > Annoncer og klikke på Opret > Hændelse. Vælg Facebook som dit annoncenetværk og vælg din annoncekonto. Vælg "Lifecycle stage change" som Event Trigger.
Når du har gjort dette, skal du kunne se og synkronisere dine brugerdefinerede livscyklusfaser, hvis du har oprettet nogen i dit CRM.
Hvem får adgang?
Denne funktion er tilgængelig for kunder med følgende licenser:
- Professional Customer Platform
- Enterprise Customer Platform
- Marketing Pro
- Marketing Enterprise
Ønsker du at lære mere om, hvordan du opretter nye brugerdefinerede livscyklusfaser, kan du finde yderligere information i Knowledge Base.