Du kan nu besvare indgående opkald til dine HubSpot-numre direkte fra HubSpot mobilappen på din iOS- eller Android-enhed. Få øjeblikkeligt vist, hvem der ringer, før du tager opkaldet, håndter optagelser, og få hvert opkald automatisk logget i dit CRM. Du modtager også notifikationer for ubesvarede opkald og voicemails, så du aldrig går glip af en mulighed.
Denne nye mulighed supplerer den eksisterende funktion, hvor du kan modtage opkald direkte i din HubSpot browser.
Tidligere, hvis du viderestillede opkald fra desktop til din mobil, mistede du ofte vigtige oplysninger om den, der ringede, samt adgangen til Hubspots CRM-funktioner under samtalen. Med denne opdatering rutes dine opkald direkte til mobilappen med fuld kontaktinformation og alle CRM-funktioner tilgængelige. Dette sikrer, at du forbliver fuldt forbundet til dine kunder og leads, uanset hvor du arbejder fra, og kan levere en sammenhængende og informeret kundeoplevelse.
Det er heldigvis nemt at komme i gang.
Du skal blot ændre en enkelt indstilling på din computer:
Indstillinger > Generelt > fanen Opkald
.Ringepræference
vælger du i dropdown-menuen "Ring i mobilapp".Når funktionen er aktiv, vil du opleve en markant mere effektiv arbejdsgang:
Mobilapp-funktionen til indgående opkald er tilgængelig for brugere med Sales Hub eller Service Hub (Starter-niveau og derover) på iOS og Android, som en del af en privat beta.
Muligheden for at modtage opkald direkte i HubSpot browseren er tilgængelig for de samme licenser (Sales Hub og Service Hub, Starter-niveau og derover).
Kontakt din HubSpot-administrator for at høre, om din konto er en del af den private beta, eller hvordan I kan komme i gang med at modtage opkald i browseren.